Senin, Januari 03, 2011

I Feel Too Much Damage

Last night I tried to ponder over what has happened during the year 2010. Of course, after I wrote 'Flashback of My Stories in 2010' and 'My Wish, My Plan and, My Campaign For 2011'. Apparently still a lot of damage remaining until this moment, in 2011. Woooww .. Very unexpected!

Saya rasa guna mendukung kampanye kali ini saya harus benar-benar memperbaiki apa yang telah rusak. Ya dimulai dari sekarang!

Memperbaiki sesuatu menurut saya bukanlah sesuatu yang mudah tetapi bukan jugasesuatu yang tidak dapat dilalui. Saya bisa berdiri disini sampai saat ini telah melalui perjalanan panjang dan berliku. Semuanya telah saya rasakan. Saya rasa kehidupan dimasa lampau bisa menjadi sesuatu yang berharga untuk di petik dimasa depan.

At least a reflections last night has made me realize that, a lot of struggle and pain that I will face. But that is the point! More often fight and face pain. Yes .... More pain to be strengthened.

0 Komentar

Posting Komentar

Selamat jadi komentator ya. Focus on topics. No Spam please.